Herşey Dahil ;) Amara Dolce Vita

Güneş o sıcak yüzünü gösterip, havalar ısındıkça bünye tatil moduna girdi, Erken Rezervasyon Furyası da başladı. Ufaktan tatil, otel araştırması yaparken 2 yıl önceki o harika tatilimiz geldi aklıma: Kıvırcık Gezgin Ailesi Amara Dolce Vita’da ….

Amara Dolce Vita, kaynak:vimeo.com

Amara Dolce Vita, kaynak:vimeo.com

Amara Dolce Vita; Antalya-Tekirova’nın sonunda kendine ait özel bir koyda bulunan Herşey Dahil sistemiyle çalışan bir otel. “Amara” zincir otelleri arasında en pahalı ve en büyük olanı. Fotoğraflardan da görüleceği gibi yeşilliği bol bir tesis, doğaya fazla dokunulmaması güzel…

Amara Dolce Vita, kaynak: bookinturkey.com

Amara Dolce Vita, kaynak: bookinturkey.com

Biz ETS turdan erken rezervasyon yaparak gitmiştik. Açıkçası ETS turdan memnun kaldığımızı söyleyebilirim.

Bizi Antalya havalimanından otele kadar “transfer hizmetiyle” götürdüler (rezervasyon sırasında bunu belirtmeniz gerekiyor, tabi ki ekstra bir ücretle) Zaten Antalya havalimanından Tekirova’ya kendi imkanlarımızla gitsek yine aynı masrafı edecektik, hiç olmazsa dertsiz tasasız otelimize kadar rahat rahat gittik.

Unutmadan ETS turda az bir miktar para ödeyerek (20 tl gibi) rezervasyon sigortası da yaptırabilirsiniz: yani tatilinizi 3 gün öncesine kadar iptal ettirebilirsiniz.

Gelelim yeniden Amara’ya, daha otele girer girmez ferah rahat ve lüks bir ortam sizi karşılıyor. Otelin Lobisi yüksek tavanı, ihtişamlı dekorasyonu ve kocaman bir avizeyle insanı etkilemeyi başarıyor.

Amara Dolce Vita, kaynak:trivago.com.tr

Amara Dolce Vita, kaynak:trivago.com.tr

Balayı çifti olarak bize deniz manzaralı bir oda verdiler, odada şampanya meyve vb. ikramı vardı, bir sabah odamıza kahvaltı getirdiler ve bir tane de Ala Carte restoran rezervasyonu hakkımız vardı. Balayı için düşünüyorsanız HD otellerin Balayı Hizmetlerini de incelemeyi unutmayın!

Odamızın dekorasyonu güzeldi, hem şık hem de büyük. Yatak da kocaman. Bir de çok beğendiğim bir özellik yatak odasından ayrı bir giyinme odası olmasıydı: Bavullarınızı koyabileceğiniz, giysi dolaplarının olduğu ayrı bir oda!

Amara Dolce Vita, kaynak: arabulotel.com

Amara Dolce Vita, kaynak: arabulotel.com

Banyoda ayrı ayrı hem duş hem de küvet var. Denizden geldikten sonra “duş sırası” problemi de yok yani! Temizlik bakımından da memnun kaldık. İnanır mısınız günde bir kaç kere odaya girip temizlik yapıyorlardı ama biz hiç onlara rastlamıyorduk 😉

Amara Dolce Vita, kaynak: asiarooms.com

Amara Dolce Vita, kaynak: asiarooms.com

Tekirova’nın denizi muhteşem, çakıl kumsal, suyu tertemiz, Antalya’da herşey dahil konseptinde bir tatil yapacaksanız bence TEKİROVA‘dan şaşmayın!!

Amara Dolce Vita, kaynak: tripadvisor.com.tr

Amara Dolce Vita, kaynak: tripadvisor.com.tr

Amara Dolce Vita, kaynak: tumoteller.net

Amara Dolce Vita, kaynak: tumoteller.net

Amara Dolce Vita, kaynak: tripadvisor.com.tr

Amara Dolce Vita, kaynak: tripadvisor.com.tr

Sahilde boydan boya gölgelik ve altında şezlonglar dizilmiş, düzenli bir görünümü vardı, o yüzden ben beğendim. Tabi güneşlenmek isteyenler için denize daha yakın şemsiye ve şezlonglar da var. Havuz kullanmadığım için bu konuda bir şey diyemeyeceğim.

Amara Dolce Vita, kaynak:nacvestravel.com

Amara Dolce Vita, kaynak:nacvestravel.com

Amara Dolce Vita, kaynak: otelpuan.com

Amara Dolce Vita, kaynak: otelpuan.com

Yeniden otelimize dönecek olursak; her akşam açık havada yapılan “barbekü açık büfe” tarzındaki akşam yemekleri mükemmeldi. Denizden sonra o nefis barbekü kokusu nedeniyle bir kaç kilo aldım 🙂

Alacarte restoranlardan deniz ürünleri restoranında (Pescatore A La Carte) yediğimiz balık çorbasının tadı hala damağımda! Bu restoranı otelin yüksek bir tepesine koymuşlar hem tüm oteli  yukardan seyredebilirsiniz, hem de muhteşem Tekirova manzarası eşliğinde yemeğinizi yiyebilirsiniz.

Amara Dolce Vita, kaynak: nacvestravel.com

Amara Dolce Vita, kaynak: nacvestravel.com

Otelin her perşembe akşamı yaptığı (biz ordayken öyleydi) Gala Gecesinden de bahsetmek istiyorum. Tüm masaları açık havada havuzların etrafına diziyorlar. Çeşitli dans gösterileri ve havai fişek gösterisi eşliğinde eğlenceli bir akşam yemeği yiyorsunuz.

Amara Dolce Vita, kaynak:tripadvisor.com.uk

Amara Dolce Vita, kaynak:tripadvisor.com.uk

Herşey dahil otellerde genelde bana saçma gelen animasyon olayı “Mr Amara” sayesinde ilgimi çekmeyi başardı. Eğlenceli, yorulmak nedir bilmeyen “Mr Amara” gece gündüz fark etmez sürekli animasyon peşindeydi ve açıkçası bizi eğlendirmeyi başardı diyebilirim!

Amara Dolce Vita’da tek hoşuma gitmeyen olay: otelde yapılan tombala oyununda kazandığım cilt bakımı tarzında bir SPA hediyesini masajla değiştirmeleri oldu. Masajdan da pek memnun kalmadığımı söyleyebilirim.

Amara Dolce Vita güzel keyifli dinlendirici bir otel olarak bizim hafızamızda yer etti. Bizim gittiğimiz dönem bu otelin yeni yeni popüler olduğu bir dönemdi, fiyatları uygundu ve hizmet kalitesi çok iyiydi. Umarım uzun yıllar aynı hizmet kalitesiyle çalışmaya devam eder…

Not: Ne yazık ki o güzel tatilimiz sırasında fotoğraf makinesi sorunum olduğu için bu yazıda kendi fotoğraflarıma yer veremedim. Bakalım belki bir dahakine kısmet! 🙂

Reklamlar
Bu yazı Akdeniz, Amara Dolce Vita Tekirova-Antalya içinde yayınlandı ve , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

One Response to Herşey Dahil ;) Amara Dolce Vita

  1. Tatile gidesimiz geldi! Elinize sağlık

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s